Prasa2007-11-22
0

Dwa nowe magazyny na początku przyszłego roku

W pierwszym półroczu 2008 roku wydawnictwo Hachette FilipacchiBurda Polska wprowadzi na polski rynek dwa miesięczniki nazagranicznej licencji. Będą to: skierowany do kobiet "In Style" iadresowany do mężczyzn "Top Gear".

Redakcja "In Style" jest już skompletowana. Tytułem pokierujePiotr Zachara. - Będzie on konkurował m.in. z "Twoim Stylem","Panią", "Viva!" i "Glamour" - mówi w "Rzeczpospolitej" KrzysztofKawaliło, dyrektor zarządzający i szef reklamy HFBP.

Jak tłumaczy, nowy tytuł nie zagrozi "Elle", bo pisma mają innąfilozofię: "In Style" też prezentuje modę, ale kreowaną przezgwiazdy. - Wartość rynku reklamowego z roku na rok rośnie, cozwiększa szanse nowych tytułów - uważa Kawaliło.

"In Style" powstanie na licencji amerykańskiego wydawnictwa TimeInc., gdzie tytuł wydawany jest od 12 lat. Pismo ukazuje się takżem.in. w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech i Australii.

Drugi szykowany przez HFBP tytuł, miesięcznik motoryzacyjny "TopGear", ukazać ma się na początku 2008 roku w nakładzie 120 tys.egzemplarzy. Redaktorem naczelnym pisma został Piotr Frankowski,jego zastępcą - Jacek Pieśniewski, zaś szefem biura reklamy jestJanusz Jędrzejczak. Zarówno redakcja jak i dział reklamy znajdująsię w fazie rozwoju.

"Top Gear" powstanie na licencji brytyjskiej spółki BBCWorldwide, komercyjnej firmy zależnej od publicznej telewizji BBC.To właśnie ta stacja od wielu lat emituje program telewizyjny odktórego wzięło swoją nazwę pismo (w Polsce nadaje go TVN Turbo).Licencja na wydawanie "Top Gear" została sprzedana do wielu krajówm.in. do Chin, Czech, Grecji, Rosji i Szwecji.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas