Ruszyła tegoroczna loteria „Dwa szybkie Żubry” promująca piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”.
W ramach akcji do sprzedaży wprowadzono opakowania piwa Żubr oznaczone specjalnymi, czerwonymi grafikami: butelki (o pojemności 500 i 650 ml) oraz puszki (500 i 550 ml). Pod zawleczkami i kapslami wybranych znajdują się grafika i napis „Wygrałeś 2 Żubry 2020” i „2 Żubry 2020”.
Taką zawleczkę można w wielu sklepach wymienić na dwie puszki Żubra. W puli jest 5,5 mln zestawów dwóch puszek tego piwa.
Akcja zaczęła się 15 lutego i potrwa do końca czerwca, a gratisowe dwie puszki Żubra będzie można odbierać do końca lipca. Za realizację promocji we własnym zakresie odpowiada Kompania Piwowarska.
Zeszłoroczna odsłona loterii „Dwa szybkie Żubry” ruszyła z początkiem lutego.
Loteria „Dwa szybkie Żubry” wsparta kampanią reklamową
Tegorocznej promocji towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”. Jest utrzymana w konwencji charakterystycznej od wielu lat dla reklam Żubra: animowanych spotów i grafik pokazujących perypetie żubrów i innych zwierząt z puszczy.
W nowym spocie dwa żubry przebiegają przez polanę, przeszkadzając lisowi w polowaniu na bażanty.
Działania reklamujące piwo Żubr obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, za działania w internecie, PR oraz współpracę z influencerami - agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith.
W ramach poprzedniej kampanii piwa Żubr, realizowanej wspólnie z WWF Polska, na jego etykietach zamiast żubra zamieszczono zdjęcia wilka, rysia i sóweczki, co miało zwracać uwagę na gatunki zagrożone wyginięciem.