Prasa2015-03-20
2

Dwie nagrody Best of News Design dla okładek dziennika „Polska”

Polska Press Grupa zdobyła dwie nagrody w 36. edycji konkursu projektowania graficznego Best of News Design Competition. Nagrodzono w nim dwie okładki dziennika „Polska Metropolia Warszawska”.

Okładki zostały wyróżnione w kategorii Breaking News. Nagrodzone zostały wydania z 21-23 lutego 2014 („Ukraina płonie”) oraz z 23 czerwca 2014 (afera podsłuchowa/ „Polska w taśmach”). Ich autorem był Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.

W konkursie Best of News Design Competition startowało 9 500 prac z całego świata. Polska Press Grupa to jedyny laureat z Polski.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem dziennika „Polska Metropolia Warszawska” w styczniu br. wyniosła 3 799 egz. (zobacz wyniki wszystkich dzienników regionalnych).

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas