Nowy program Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza „Dwie prawdy” ogląda w TVN24 średnio 240 tys. widzów. Stacja w czasie emisji audycji przegrywa z TVP Info w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest liderem wśród kanałów newsowych.
„Dwie prawdy” nadawane są w TVN24 w dni powszednie o 21.00 począwszy od 30 czerwca br. Po sześciu wydaniach średnia widownia magazynu wyniosła 240 tys. osób, co przełożyło się na 1,76 proc. udziału TVN24 w grupie wszystkich widzów i 1,34 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło pierwsze wydanie „Dwóch prawd” nadane w poniedziałek 30 czerwca br. Jego średnia widownia wyniosła 302 tys. osób. Na drugim miejscu znalazło się drugie wydanie programu z wynikiem na poziomie 297 tys. widzów.
Zobacz tabelę
Magazyn Wróbla i Kurkiewicza cieszy się mniejszą widownią od tej, jaką TVN24 notował w paśmie między 21.00 a 21.20 w ostatnim tygodniu czerwca br. Wtedy stację oglądało średnio 390 tys. widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 2,78 proc. i 2,39 proc. W tym czasie nadawała ona głównie „Teleserwis”, ale w środę 25 czerwca pokazywała specjalne wydanie „Kropki nad i”, związane z wnioskiem Donalda Tuska o wotum zaufania, co wpłynęło na podwyższenie średniej tygodniowej.
W paśmie nadawania „Dwóch prawd” TVN24 zajmuje drugie miejsce wśród kanałów newsowych. Liderem w tej kategorii stacji jest TVP Info, nadające wówczas głównie serwis informacyjny i „Puls Polski” i osiągające 1,76 proc. udziału. Gorzej od TVN24 wypada Polsat News pokazujący magazyn „Polska” z udziałem na poziomie 1 proc. Natomiast w grupie komercyjnej to TVN24 jest liderem, drugi jest Polsat News, a dopiero trzecie miejsce zajmuje TVP Info.
Zobacz tabelęW programie „Dwie prawdy” Jan Wróbel i Roman Kurkiewicz dyskutując konfrontują swoje poglądy dotyczące sprawy swobód obywatelskich, praw mniejszości, relacji państwa z Kościołem oraz stylu życia. W trakcie emisji magazynu widzowie mogą na żywo uczestniczyć w dyskusji za pośrednictwem serwisów społecznościowych (więcej na ten temat).