Nowy program Jana Wróbla i Romana Kurkiewicza „Dwie prawdy” ogląda w TVN24 średnio 204 tys. widzów. Stacja w czasie emisji audycji przegrywa z TVP Info w rynku, ale w grupie komercyjnej jest liderem wśród kanałów newsowych.
„Dwie prawdy” nadawane są w TVN24 w dni powszednie o godz. 21.00, począwszy od 30 czerwca br. Średnia widownia magazynu w okresie do 5 września br. wyniosła 204 tys. osób, co przełożyło się na 1,49 proc. udziału TVN24 w grupie wszystkich widzów i 1,40 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie „Dwóch prawd” z 22 lipca br. Jego średnia widownia wyniosła 315 tys. osób. Na drugim miejscu znalazło się pierwsze wydanie programu z wynikiem na poziomie 302 tys. widzów.
Trzy topowe odcinki magazynu
Zobacz tabelę
Magazyn Wróbla i Kurkiewicza cieszy się mniejszą widownią od tej, jaką TVN24 notował w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Wtedy stację oglądało średnio 235 tys. widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 1,79 proc. i 1,46 proc.
W paśmie nadawania „Dwóch prawd” TVN24 zajmuje drugie miejsce wśród kanałów newsowych. Liderem w tej kategorii stacji jest TVP Info osiągające 2,45 proc. udziału. Gorzej od TVN24 wypada Polsat News z udziałem na poziomie 1,01 proc.
Natomiast w grupie komercyjnej to TVN24 jest liderem, a drugie miejsce należy do TVP Info.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Zobacz tabelę
W programie „Dwie prawdy” Jan Wróbel i Roman Kurkiewicz dyskutując konfrontują swoje poglądy dotyczące m.in. sprawy swobód obywatelskich, praw mniejszości, relacji państwa z Kościołem oraz stylu życia. W trakcie emisji magazynu widzowie mogą na żywo uczestniczyć w dyskusji za pośrednictwem serwisów społecznościowych (więcej na ten temat).