Internet2011-10-27
3

„Dwie to za dużo” - Microsoft reklamuje Internet Explorer 9 (wideo)

Pod hasłem „Dwie to za dużo” trwa kampania reklamowa przeglądarki Internet Explorer 9. Akcję na zlecenie Microsoftu przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Digital i Universal McCann.

Kampania reklamująca Internet Explorer 9 ma na celu przekonanie odbiorców, że niepotrzebna jest im druga przeglądarka internetowa, bo IE9 doskonale współpracuje z systemem Windows 7. Podkreślają to trzy spoty reklamowe wyreżyserowane przez Xawerego Żuławskiego. Pokazują one zabawne scenki, w których - zgodnie z hasłem akcji - „dwie to za dużo”.

Przypomnijmy, że Internet Explorer 9 został udostępniony wiosną br. (więcej o przeglądarce). W Polsce wspierała to kampania oparta na koncepcji i sloganie „Twoja stara” (zobacz case study tej akcji).


Obecna kampania Internet Explorer 9 oprócz telewizji (główne stacje) obejmuje internet, m.in. specjalną stronę twojanowa.pl. W dalszej części działań rozpocznie się konkurs dla użytkowników IE9, nawiązujący do nowej funkcjonalności przeglądarki - zakotwiczenia ulubionej strony umożliwiającego otworzenie jej jednym kliknięciem prosto z paska zadań Windows.


Kampania rozpoczęła się 17 października, a potrwa do 20 listopada. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Digital, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

Więcej informacji:Internet Explorer 9

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas