Telewizja 2006-10-03
0

"Dwójka" ostro w dół, TVN coraz bliżej

TVN ma zbliżoną oglądalność do TVP2, która zanotowała znaczny spadek. Sporo traci Polsat, rekord TVN24 - piętnaście najchętniej oglądanych stacji we wrześniu br.

Liderem rynku telewizyjnego we wrześniu 2006 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku TVP1 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,15 punktu proc.. Druga w rankingu TVP2 straciła  2,73 punktu proc..

Na trzecie miejsce awansowała TVN, która zanotowała wzrost aż o 3,33 puntku proc. a na czwarte spadł Polsat - spadek o 1,94 punktu proc.

Wrzesień rekordowy był dla informacyjnej telewizji TVN 24, która zanotowała wzrost udziału w rynku z 1,46 proc. rok temu do poziomu 2,69 proc. obecnie.
  
Zobacz tabelę,65% Polsat Sport 0,60% Polsat2_info 0,64% TVN Turbo 0,56%

dane za sierpień 2006 i 2005

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas