Internet2015-03-20
4

„Dwójka sędziowska” wspólnym programem TVP Sport i Wirtualnej Polski

Od lewej: Maciej Iwański i Michał Kołodziejczyk, fot. Leszek Jarosz/TwitterOd lewej: Maciej Iwański i Michał Kołodziejczyk, fot. Leszek Jarosz/Twitter

Od przyszłego tygodnia w serwisach Sport.tvp.pl i Sport.wp.pl emitowany będzie realizowany wspólnie program sportowy „Dwójka sędziowska”. Będą go prowadzić dziennikarz TVP Sport Maciej Iwański i szef redakcji sportowej Grupy Wirtualna Polska Michał Kołodziejczyk.

W „Dwójce sędziowskiej” Iwański i Kołodziejczyk wspólnie z zaproszonymi gośćmi będą komentować bieżące wydarzenia sportowe, głównie dotyczące piłki nożnej. Tematem pierwszego odcinka będzie najbliższy mecz piłkarskiej reprezentacji Polski w eliminacjach do Euro 2016. Program pojawił się w serwisach Sport.tvp.pl i Sport.wp.pl we wtorek 24 marca, a kolejne odcinki będą emitowane co tydzień.

- „Dwójka sędziowska” doskonale wpisuje się w naszą strategię współpracy z renomowanymi partnerami i tworzenia wraz z nimi autorskiego kontentu wideo. Program, w którym zderzają się dwa dziennikarskie nazwiska, znane ze swoich śmiałych opinii, jest pierwszym z zaplanowanych przez nas nowych, sportowych formatów wideo - zapowiada Dariusz Górzny, dyrektor działu sport w Grupie Wirtualna Polska.

W styczniu i lutym na WP.pl zaczęły być publikowane codzienne krótkie programy wideo pod wspólną marką „#Dziejesiew…” (więcej na ten temat). Natomiast z TVP Sport portal współpracuje od zeszłorocznych piłkarskich mistrzostw świata.

- Internet wyrobił sobie już taką pozycję, że nasi dziennikarze coraz bardziej się w nim udzielają: nie tylko przez konta na Facebooku czy Twitterze, ale także poprzez artykuły, blogi bądź wideoblogi. Kolejny etap to właśnie programy w internecie. Jestem przekonany, że „Dwójka sędziowska”, prowadzona przez doświadczonych dziennikarzy, będzie cieszyła się dużą popularnością - dodaje Włodzimierz Szaranowicz, dyrektor TVP Sport.

W grudniu ub.r. strony sportowe Grupy WP zanotowały 4,67 mln użytkowników i 160,7 mln odsłon krajowych, a witryny sportowe TVP - 734 tys. użytkowników i 5,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas