W październiku 2013 roku liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 319 042 egz. i w porównaniu do października 2012 roku zmalała o 17,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 23,11 proc. do 236 926 egz. Na trzecim miejscu uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która rok wcześniej była czwarta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 181 786 egz., po spadku o 11,80 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadł dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który wcześniej był miesięcznikiem. W październiku 2013 roku sprzedawał się średnio w liczbie 125 203 egz. W skali roku jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 45,76 proc.
Zobacz tabelę
W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,89 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Naj” - było to 8,02 proc.