Prasa2008-02-20
0

Dyrektorzy w strukturach marketingu Muratora

Spółka Murator utworzyła stanowiska dyrektorów marketingu, któreobjęli: Agata Brzozowska, Irena Walczak oraz Zbigniew Frukacz.

Agata Brzozowska, dotychczas szef działu marketingu pismkobiecych została dyrektorem tego działu. Brzozowska odpowiadała inadal odpowiadać będzie za promocję magazynów "Zdrowie", "M jakmama" i "Dziecko zakupy i my". Nadzoruje również działaniamarketingowe wszystkich serwisów internetowych firmy. Podobnazmiana dotyczy Ireny Walczak, która została dyrektorem działumarketingu - budowa oraz Zbigniewa Frukacza - do tej pory szefadziału marketingu - Wnętrza, a obecnie dyrektora działu. Walczakpodlegają produkt z segmentu budowlanego i rolniczego (m.in."Murator", "Zbuduj dom", informatory, katalogi), a Frukaczowi -publikacje o tematyce wnętrzarskiej ("Dobre Wnętrze" i "M jakmieszkanie", "Urządzamy dom i mieszkanie", "Wnętrzakomercyjne").

Utworzenie stanowisk dyrektorów marketingu to wynikporządkowania struktur marketingowych po przejęciu "Super Expressu"przez Muratora.

Autor:pr

Więcej informacji:Murator

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas