W nowym spocie T-Mobile Kim Kardashian z przesadną powagą opowiada o przykrych konsekwencjach utraty połączenia z internetem i dostępu do interesujących zdjęć, także tych, które ona sama publikuje na Instagramie.
W 30-sekundowym filmie ubrana klasycznie Kardashian w wirtualnej scenerii opowiada o tym, czym może skończyć się wyczerpanie limitu danych dostępnych w telefonie. Będzie to oznaczało koniec połączenia z internetem, a w konsekwencji zniknie możliwość surfowania w sieci i przeglądania ulubionych zdjęć, także tych, które sama Kardashian umieszcza w serwisie Instagram.
Spot promuje nową usługę o nazwie Data Stash oferowaną w USA przez T-Mobile. Polega ona na tym, że niewykorzystany przez użytkownika limit danych w abonamencie telefonicznym nie przepada, lecz trafia na specjalne konto abonenta, a z transferu można skorzystać przez okres 12 miesięcy.
Film z celebrytką w roli głównej ma się pojawić między innymi jako reklama T-Mobile podczas transmisji Super Bowl XLIX w najbliższą niedzielę, 1 lutego br.
Za przygotowanie spotu jest odpowiedzialna agencja Publicis.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/reklamodawcy-gotowi-na-super-bowl-beda-spoty-28-marek-zobacz-spoty ##