PR2007-10-02
0

Dział Szkoleń w Ciszewski Public Relations

Agencja Ciszewski Public Relations tworzy osobny dział szkoleń zbogatą ofertą programową. Stanowisko dyrektora działu objęłaKrystyna Zowczak-Jastrzębska.

Oferta programowa działu będzie obejmowała między innymi:szkolenia i warsztaty z podstaw public relations, roli PR wmarketingu mix, nowych technologii w działaniach PR, kreowaniawizerunku firmy a także szkolenia z kontaktów z mediami. Agencjazamierza skierować szkolenia także do organizacji pozarządowychstowarzyszeń i małych przedsiębiorstw oraz wprowadzić e-learningpoprzez swoją witrynę w internecie.

Osoba odpowiedzialną za projekt szkoleniowy jest K.Zowczak-Jastrzębska. Ostatni rok spędziła pracując jako projectmanager dla czeskiej firmy zajmującej się e-learningiem - Centrefor Modern Education. Absolwentka filologii polskiej na UW, odponad 13 lat zawodowo związana z promocją, reklamą i publicrelations. Pracowała między innymi w US WEST Polska, Agorze S.A.,Polskiej Telefonii Cyfrowej (zastępca kierownika działu reklamy ikierownik sekcji komunikacji) i w Edipresse jako PR manager. Zajmowała się też PR politycznym (kampania do parlamentu UE orazostatnia kampania wyborcza).

Dział szkoleń będzie opierał się na dotychczasowych trenerachzwiązanych z Ciszewski Public Relations. Jednocześnie firmaposzukuje kolejnych szkoleniowców chcących nawiązać współpracę.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas