PR2010-09-24
0

Dział weterynaryjny firmy Bayer z Multi Communications

Multi Communications rozpoczęło współpracę z działem weterynaryjnym firmy Bayer. Zadaniem agencji będzie przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii edukacyjnej skierowanej do hodowców.

Multi Communications odpowiedzialne jest za strategię i koncepcję kampanii oraz realizację wszelkich działań z nią związanych, w tym pozyskanie ekspertów i patronatów instytucji, przeprowadzenie badań opinii publicznej, budowę strony internetowej, którą zajmuje się dział Multi Interactive, opracowanie jej treści merytorycznych, kreację i dystrybucję materiałów BTL, współpracę z mediami oraz prowadzenie biura prasowego.

Projekt będzie realizowany przez zespół Beaty Borzyszkowskiej, senior account manager działu Healthcare & Education.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Umowa o współpracy została podpisana na okres 12 miesięcy.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas