W sierpniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w sierpniu 2016 roku wyniosła 103 390 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zwiększyła się ona o 6,14 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 73 330 egz., po spadku o 1,99 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,73 proc. do 67 665 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 23 954 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 26,13 proc.
Zobacz tabelęW sierpniu 2016 roku w porównaniu do lipca 2016 roku również prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 14,45 proc. Z kolei największy wzrost, wynoszący 8,05 proc., odnotował „Mój Ogródek” (Działkowiec).
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.