Reklama2013-03-04
3

Dziecięca kampania reklamuje „więcej HD” w Vectrze (wideo)

Wystartowała akcja reklamująca kanały HD w sieci kablowej Vectra. To jej pierwsza kampania przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Ponadto przy akcji pracują Starcom i Pride&Glory.

Główną bohaterką nowej kampanii Vectry jest rezolutna dziewczynka, która w kolejnych ujęciach zostaje przedstawiona w różnych sytuacjach: bawi się pluszakami, ogląda mecz i przymierza ubrania. Ma to podkreślać, że sieć oferuje 137 kanałów telewizyjnych, w tym 24 w jakości HD. Kampania ruszyła jednocześnie z dołączeniem czterech nowych stacji HD (więcej na ten temat). Reklamy informują też, że oferta telewizyjna jest dostępna w Vectrze w pakiecie z internetem 60 Mb/s za 89 zł miesięcznie.

To pierwsza kampania reklamowa Vectry przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa, która przejęła obsługę sieci od BBDO Warszawa. - Nowa platforma komunikacyjna podkreśla główny atrybut marki Vectra - „Więcej” - opisuje Tomasz Wajszczyk, account director w Scholz & Friends zajmujący się obsługą Vectry.

Akcja, zaplanowana do końca czerwca, obejmuje telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz działania niestandardowe i materiały BTL. Za aktywności w internecie odpowiada agencja Pride&Glory, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Vectra

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas