Biuro podróży Neckermann zaczęło kampanię reklamową oferty Lato 2016 prowadzoną pod hasłem „Zaszalej! Jesteś na wakacjach!”, której bohaterami są dzieci. Akcję przygotowały firmy marketingowe Albion, Nadal Studio i Vizeum Polska.
Kampania promuje ofertę Neckermanna, w której cena wyjazdu dla dziecka wynosi już 500 zł. Slogan „Dziecko już od 500 zł” nawiązuje do określenia 500 zł na dziecko, którym zapowiadany jest rządowy program 500+ obejmujący dopłaty dla rodziców wychowujących dzieci. W reklamach podkreślane jest również to, że dzieciom zapewniani są polscy animatorzy.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 4 stycznia. Obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, TVN i Polsatu), internet (reklamy display na dużych portalach, aktywności na Facebooku) oraz outdoor (nośniki w największych miastach).
Kreacją reklam zajęła się agencja Albion, a adaptacją spotu telewizyjnego na polski rynek - Nadal Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.