Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko"(Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedażogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku dolipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim"Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o25 proc.).
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".