Prasa2008-10-15
0

'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'

Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko"(Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedażogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku dolipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim"Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o25 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Dziecko, Mam dziecko, Mamo to ja, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas