Telewizja2014-11-03
5

„Dzień dobry TVN” na czele programów śniadaniowych

fot. akpafot. akpa

W jesiennej ramówce br. najpopularniejszym magazynem śniadaniowym jest „Dzień dobry TVN”, które wyprzedza „Pytanie na śniadanie” Dwójki. Trzecie miejsce zajmuje emitowany w Polsacie "Nowy dzień z Polsat News”.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 30 października br. średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 567 tys. widzów. Przełożyło się to na 13,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Program na antenie TVN nadawany jest w dni powszednie o 8.00 i w weekendy o 8.30.

Drugie miejsce należy do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie”, które w analizowanym okresie przyciągało do TVP2 średnio 349 tys. osób, co przełożyło się na 8,95 proc. udziału. Morning-show Dwójki emitowany jest od poniedziałku do soboty o 8.00.

Trzecie miejsce zajmuje magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o 6.00. W jesiennej ramówce br. śledzi go średnio 221 tys. osób, co daje stacji 11,06 proc. udziału.

Z kolei TVP1 w ramach swojego pasma porannego (w dni powszednie między 5.55 a 8.00) nadaje obecnie „Poranek TVP Info”. W badanym okresie gromadził on 181 tys. widzów, a udział Jedynki w czasie jego emisji wyniósł 9,40 proc.

Magazyny śniadaniowe 4+

Zobacz tabelę


Również i wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Dzień Dobry TVN” (273 tys. widzów; 16,77 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj już jednak „Nowy dzień z Polsat News” (100 tys. widzów; 13,57 proc. udziału), a trzecie „Pytanie na śniadanie” (99 tys. widzów; 6,80 proc. udziału).

Magazyny śniadaniowe 16-49

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas