Telewizja2014-06-24
22

„Dzień dobry TVN” straciło widzów, ale pozostało liderem rynku

Magda Mołek, Marcin Meller, fot. tvnMagda Mołek, Marcin Meller, fot. tvn

W zakończonym właśnie sezonie „Dzień dobry TVN” śledziło średnio 603 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. magazyn stracił 60 tys. widzów. TVN w paśmie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” w okresie od 31 sierpnia 2013 roku do 22 czerwca 2014 roku wyniosła 603 tys. widzów. Przełożyło się to na 13,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie magazynu pokazane 2 lutego br., które przyciągnęło przed telewizory 1,34 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania niedzielne.

Trzy topowe odcinki „Dzień dobry TVN”

Zobacz tabelę


W porównaniu do poprzedniego sezonu „Dzień dobry TVN” straciło 60 tys. widzów. W okresie od września 2012 do czerwca ub.r. magazyn śledziło 663 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 15,08 proc. i 17,87 proc. udziału.

TVN w paśmie emisji „Dzień dobry TVN” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie należało do Polsatu, którego udział wyniósł 10,05 proc. Trzecia była TVP2, która w tym paśmie emitowała gł. konkurencyjny magazyn „Pytanie na śniadanie” (8,98 proc.), natomiast najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (6,16 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Program „Dzień dobry TVN” był nadawany w TVN w dni powszednie o godz. 8.00 i w weekendy o 8.30.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas