Prasa2004-11-08
0

Dzień Dobry z CH Redutą

29 października ukazało się wydanie specjalne gazety "Dzień Dobry"

Projekt powstał przy współpracy z Warszawskim Centrum Handlowym "Reduta".                16-stronicowe wydanie przeznaczone było dla klientów chcących miło spędzić wolny czas i w eleganckim miejscu zrobić zakupy.

W gazecie obok stałych rubryk takich jak: temat tygodnia, pasaż z ciekawostkami, Dzień Dobry podróżniku, znalazł się m.in. wywiad z Katarzyną Dowbor i jesienne polowanie na trendy.

-  Projekt   wydania   specjalnego  gazety  jest  wynikiem  współpracy  "Dzień  Dobry" i     Centrum   Handlowego,   które    postanowiło    zaangażować  się  w  ten pomysł.
Po sukcesie pierwszego wydania zaplanowane są już kolejne. Ten projekt jest przykładem niestandardowych rozwiązań reklamowych jakie "Dzień Dobry" proponuje swoim klientom - mówi Morten Lindholm, wiceprezes DD Media.

W wydaniu specjalnym obok CH Reduta zareklamowali się klienci sieciowi, tacy jak: KappAhl,  H&M, Cropp Town, Reserved, Vision Express, a także znajdujący się       w pobliżu CH Reduta Decathlon.

Dystrybucja gazet na głównych skrzyżowaniach Warszawy, jak również w okolicy CH Reduta, przeprowadzona została przez własną sieć kolporterów wydawnictwa DD Media.
Nakład gazety wyniósł 80 tysięcy egzemplarzy. 

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas