Trwa wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka z okazji Dnia Matki. W spotach występują pracownice firmy, które opowiadają o swoich dzieciach i doświadczeniach związanych z macierzyństwem.
W spotach występują pracownice z różnych stanowisk i działów Biedronki: sklepów, a także pionów biurowych. Wszystkie opowiadają, jakie są największe przyjemności i wyzwania związane z macierzyństwem.
Kampania informuje, że w Biedronce pracuje 40 tys. matek. Wszystkim im, a także pozostałych matkom, są składane życzenia z okazji ich święta. Reklamy kończą się hasłem „Codziennie #jestemmama”, będącym przeróbką znanego sloganu Biedronki „Codziennie niskie ceny”.
Biznes | Dyskonty i sklepy convenience rosną dwa razy szybciej niż cały polski rynek spożywczy. Liderem Biedronka |
Akcja reklamowa jest realizowana głównie w telewizji oraz internecie.
Za obsługę marketingową Biedronki odpowiadają agencja reklamowa Duda Polska (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
W poprzedniej dużej kampanii Biedronki reklamowana była promocja „Super Zwierzaki”, a we wcześniejszej, promującej produkty do sprzątania, wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan.
Inne sieci sklepów z okazji Dnia Matki realizują kampanie produktowe. Lidl promuje promocję cenową bukietu 13 róż i opakowania Raffaello. Kaufland - w spocie z nowego cyklu utrzymanego w konwencji seriali familijnego - promuje niższą cenę bombonierki Merci, a Tesco – obniżoną cenę orchidei dwupędowej.