Prasa 2014-07-07
3

„Dziennik Gazeta Prawna” i „Dziennik Bałtycki” liderami w sprzedaży e-wydań

W maju br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Parkiet”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajął „Dziennik Bałtycki”.

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) w maju br. zanotował średnią sprzedaż e-wydań wynoszącą 9 332 egz. W skali roku tytuł ten zyskał 0,45 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Druga pozycja w badanym okresie należała do „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) ze średnim wynikiem na poziomie 7 265 egz., czyli o 40,82 proc. większym niż rok wcześniej.

Na podium uplasował się jeszcze „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska). Średnia sprzedaż e-wydań tego dziennika zwiększyła się rok do roku o 0,18 proc. do 2 256 egz.

Tuż za podium uplasowała się „Gazeta Wyborcza” (Agora), której sprzedaż e-wydań w analizowanym okresie wyniosła 1 959 egz., po spadku o 12,78 proc. - jedynym w zestawieniu.

Największy wzrost sprzedaży e-wydań, wynoszący 242,47 proc., osiągnął „Parkiet” (Gremi Business Communication) plasujący się oczko niżej z wynikiem 1 500 egz. Tytuł ten pochwalić się mógł również największym udziałem sprzedaży e-wydań w sprzedaży ogółem, który wyniósł 32,43 proc.

W maju 2014 roku tylko jeden dziennik wykazał sprzedaż mutacji cyfrowych. Była to „Gazeta Wyborcza”, której wynik w porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku zmalał o 21,89 proc. i wyniósł 917 egz.

Zobacz tabelę


Na drugiej podstronie dane e-wydań dzienników regionalnych

Autor: mk

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas