Prasa2006-10-05
0

"Dziennik" goni "Gazetę Wyborczą"

Jak wyglądała w sierpniu 2006 - dzień po dniu - sprzedaż i nakład "Dziennika" oraz "GW", "Faktu", "SE", "Rz", "PS", "PB" i "Trybuny"?

Sierpień był udany dla gazety codziennej "Dziennik" (Axel Springer Polska), która na rynku zadebiutowała 18 kwietnia 2006 roku.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) wynika, że średnia dzienna sprzedaż "Dziennika" wyniosła 221 704 egz., czyli o ponad 10 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. 

Uplasowało to gazetę ASP na trzeciej pozycji wśród największych polskich dzienników (pełne dane o sprzedaży dzienników ogólnopolskich w sierpniu 2006 i 2005).

W tym samym czasie "Gazeta Wyborcza" - największy konkurent - zanotowała spadek sprzedaży z poziomu 401 752 egz. do 398 049 egz.

Przypomnijmy: w lipcu sprzedaż "Dziennika" wyniosła 197.677 egz., w czerwcu 214.826 egz w maju 259.039 egzemplarzy a w kwietniu 253.569 egzemplarzy.


  Zobacz tabelę0.sierpień.200624299803231.sierpień.2006243038073Średnia261758751

 

dane za lipiec2006 i 2005

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas