W sierpniu spadła sprzedaż wszystkich największych gazetregionalnych - zmiana na pozycji lidera. Łączna sprzedaż tytułówpod marką 'Polska' wyniosła 324 tys. egz. - najwyższą osiągnęła'Polska Dziennik Zachodni' - 80 505 egz., a najmniejszą 'PolskaOlsztyn' - 640 egz. Raport portalu Wirtualnemedia.pl
Zmiana lidera na rynku gazet regionalnych. Pozycję numeru jedenstracił "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), którego sprzedażogółem wyniosła w sierpniu b.r. 80 505 egz. (spadek o 12 proc. wstosunku do analogicznego okresu w 2007 r.) - wynika z najnowszychdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na pierwsze miejsce awansowała gazeta "Gazeta Pomorska" (GazetaPomorska Media) - 81 700 egz. (rok wcześniej 85 478 egz.) a natrzecim uplasował się "Express Ilustowany" (Polskapresse) - 52 962egz.
Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski"- na rynku od 15. października 2007) wyniosła w sierpniu 324 tys.egzemplarzy (daneo sprzedaży GW - więcej) - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'PolskaDziennik Zachodni' - 80 505 egz., a najmniejszą 'Polska Olsztyn' -640 egz. Miesiąc wcześniej osiemnaście tytułów wchodzących w składprojektu"Polska" miało średnią sprzedaż na poziomie 305 tys. egz.(w czerwcu 327 tys. egz, w maju 378 tys. egz., w kwietniu - 335tys. egz.,w marcu - 333 tys. egz., w lutym - 348 tys. egz., wstyczniu 2008 - 321 tys. egz., w grudniu 2007 - 359 tys. egz., wlistopadzie 2007 - 399 tys. egz.).
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to wzrosła sprzedażwiększości dzienników regionalnych.