Prasa2007-12-07
0

Dziennik Polskapresse nie podbił nowych regionów

W październiku spadła sprzedaż większości gazet regionalnych.Łączna sprzedaż tytułów pod marką 'Polska' (Polskapresse) wyniosła360 tys. egz. - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska DziennikZachodni' - 84 757 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 1351egz.

Liderem sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych pozostaje"Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 84 575 egz.(spadek o 6,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.) -wynika z październikowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Gazeta Pomorska Media)- 83 634 egz. (rok wcześniej 86 209 egz.) a trzecie "Polska GłosWielkopolski" (Polskapresse) - 52 051 egz.

Zobacz tabelę

Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (na rynku od 15.października 2007) wyniosła 360 tys. egzemplarzy - najwyższąsprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 84 757 egz., anajmniejszą 'Polska Koszalin' - 1351 egz.
Zobacz tabelę

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to wzrosła sprzedażwiększości dzienników regionalnych.

Zobacz tabelę

Autor:masz

Więcej informacji:Polska, dzienniki regionalne, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas