Prasa2014-03-07
2

„Dziennik Zachodni” liderem dzienników regionalnych, których sprzedaż dalej spada

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w styczniu br. był „Dziennik Zachodni”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła "Polska Metropolia Warszawska". Największy wzrost odnotował z kolei "Dziennik Wschodni".

Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w styczniu 2014 roku wyniosła 52 641 egz., czyli o 2,25 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej lokacie uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,19 proc. do 47 513 egz.

Na podium znalazł się jeszcze „Express Ilustrowany” (Polskapresse). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w styczniu 2014 roku wyniosła 36 219 egz., po wzroście o 1,65 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dziennik Wschodni (Media Regionalne), który awansował z miejsca 21. na 20. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 9,85 proc. i wyniosła 8 778 egz.

Z kolei największy spadek zanotowała „Polska Metropolia Warszawska” (Polskapresse), która zajęła miejsce ostatnie. Średni wynik tej gazety zmalał o 12,98 proc. i ostatecznie wyniósł 4 424 egz.

Zobacz tabelę


Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas