Prasa2014-01-13
23

Dziennikarka „Wprost”: tygodnik nie płaci współpracownikom

Shutterstock.comShutterstock.com

- „Wprost” nie płaci współpracownikom za teksty - stwierdziła dziennikarka pisma Anna Gromnicka. - Nie komentujemy prywatnych opinii na prywatnych profilach byłych pracowników i współpracowników - odpowiada wydawca tygodnika.

- Przykro to pisać, ale muszę. Tygodnik „Wprost” nie płaci współpracownikom za teksty - stwierdziła w piątek na Twitterze Anna Gromnicka, dziennikarka pisma. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie chciała rozwinąć swojego wpisu, wyjaśniając, że tak jest skonstruowana jej umowa z PMPG, wydawcą „Wprost”. - Dostałam potwierdzenie przelewu od Point Group, więc nie mogę rościć w tym momencie żadnych pretensji - zaznaczyła w sobotę.

Gromnicka w maju ub.r. została szefową działu Kultura we „Wprost” (więcej na ten temat), ale już we wrześniu przestała pełnić to stanowisko. O powodach i okolicznościach tej zmiany również nie chce mówić.

Co na to PMPG? - Jako wydawca nie komentujemy prywatnych opinii na prywatnych profilach byłych pracowników oraz współpracowników - odpowiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka firmy. - Jednocześnie informuję, że powielanie i rozpowszechnianie nieuprawnionych insynuacji pod adresem wydawcy zostanie potraktowane jako naruszenie dóbr osobistych - zaznaczyła.

Czy zaliczenie Anny Gromnickiej do grupy byłych pracowników i współpracowników „Wprost” oznacza, że tygodnik zakończył już z nią współpracę? Tego rzeczniczka PMPG nie wyjaśniła. Nowy tekst Gromnickiej znajduje się w bieżącym wydaniu „Wprost”.

W ostatnich miesiącach w redakcji „Wprost” nastąpiło sporo zmian personalnych. Odeszli szef działu biznes Tomasz Molga (więcej na ten temat), szefowa działu społecznego Marta Bratkowska (zobacz szczegóły). zastępca redaktora naczelnego Cezary Bielakowski i dyrektor artystyczna Anna Dyakowska (więcej o tym), wicenaczelna Katarzyna Sielicka (przeczytaj więcej) oraz dziennikarz Piotr Śmiłowicz (zobacz szczegóły). Z drugiej strony do redakcji dołączyli dziennikarka polityczna Agnieszka Burzyńska (więcej na ten temat) i dziennikarz śledczy Mariusz Kowalewski, a nową szefową działu społecznego została Katarzyna Nowicka.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Wprost” w październiku ub.r. wyniosła 53 732 egz. (zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii).

Autor:tw

KOMENTARZE(23)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas