Reklama2014-09-17
1

Dziennikarz Polskiego Radia reklamuje „kujawsko-pomorskie menu kulturalne” (wideo)

Zaczęła się kampania promująca atrakcje kulturalne województwa kujawsko-pomorskiego. Ambasadorem akcji, pod hasłem „Kujawsko-pomorskie menu kulturalne”, jest Kuba Marcinowicz, dziennikarz związany z Polskim Radiem.

W kampanii promowane są różnorodne wydarzenia kulturalne odbywające się w województwie kujawsko-pomorskim, m.in. Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Kontakt”, Bydgoski Festiwal Muzyczny, Bydgoski Festiwal Operowy, Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. F. Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni oraz Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. I. J. Paderewskiego w Bydgoszczy.

- Chcemy pokazać nasze województwo jako region, w którym mają miejsce intrygujące, warte poznania, wydarzenia artystyczne - tłumaczy Jerzy Janczarski, dyrektor departamentu kultury i dziedzictwa narodowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu.

Przypomnijmy, że w niedawnym spocie promującym imprezy kulturalne w tym regionie wystąpił słynny aktor Keanu Reeves (obejrzyj to).

Kampania „Kujawsko-pomorskie menu kulturalne” jest oparta na spocie, w którym w kucharza wciela się Kuba Marcinowicz, dziennikarz związany z Polskim Radiem. Reklama zachęca do odwiedzenia serwisu menukulturalne.kujawsko-pomorskie.pl.

Cała akcja jest prowadzona od 15 września w telewizji (TVP Kultura, TVP2, TVP Polonia) oraz na outdoorze (miasta wojewódzkie), a 20 września zacznie się w radiowej Trójce. Potrwa dwa tygodnie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Trzy drugie.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas