Radio2011-03-09
5

Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)

Rusza kampania reklamowa kredytów hipotecznych w Citi Handlowym z udziałem Michaela Moritza, prezentera Radia PiN. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.

Kampania kredytów hipotecznych oferowanych przez Citi Handlowy podkreśla ich najważniejsze zalety: sprawny proces przyznawania i wypłaty oraz brak prowizji. - Przekonujemy, że Citi Handlowy jest bankiem, który pracuje na konto klienta, na jego komfort i bezpieczeństwo finansowe - opisuje Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu odpowiedzialna za bankowość detaliczną.

Twarzą kampanii jest Michael Moritz, dziennikarz Radia PiN, który w poszczególnych spotach opowiada o swoich doświadczeniach z kredytami w Polsce, bawiąc się dwuznacznością polskich i angielskich powiedzonek. - Michał konsultował swój udział w tej akcji i uzyskał naszą zgodę - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Emil Marat, wiceprezes zarządu i dyrektor programowy Radia PiN.




Kampania reklamowa oprócz telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN7, Discovery, kanały tematyczne Polsatu) obejmuje internet (m.in. Gazeta.pl, Gratka.pl i Onet.pl). Akcję – zaplanowaną do 17 kwietnia – przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Działaniom reklamowym towarzyszy konkurs „Zamieszkaj i wygraj”, w ramach którego na stronie internetowej zamieszkajiwygraj.pl można wybrać, a potem dowolnie zaaranżować jedno z mieszkań w wirtualnym wieżowcu Citi. Projekty internauci mogą oceniać i komentować, a z najbardziej atrakcyjnych i najczęściej komentowanych jury wybierze zwycięzców. W konkursie, który potrwa do 28 kwietnia, do zdobycia są nagrody pieniężne o łącznej wartości ponad 150 tys. zł.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas