Maj 2007 r. był kolejnym miesiącem w którym spadła sprzedażwiększości dzienników regionalnych. Zobacz - tylko u nas -unikatowe tabele.
Liderem sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych pozostaje"Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 86 170 egz. (spadek o7 proc.) - wynika z majowych danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" - 85 399 egz. (spadek o2,2 proc.) a trzecie "Głos Wielkopolski" - 51 621 egz. (gazetapowstała z połączenia "Głosu Wielkopolskiego" i "GazetyPoznańskiej" - na rynku od 4 grudnia 2006).
Z trzynastu najlepiej sprzedających się dzienników regionalnychswoją sprzedaż poprawiło tylko pięć.
Zobacz tabelęJeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to wzrosła sprzedażtylko jednego z największych dzienników regionalnych.
Zobacz tabelę