W styczniu 2013 roku wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.
Średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Zachodniego” (Polskapresse) w styczniu 2013 roku wyniosła 53 853 egz., czyli o 10,78 proc. mniej niż w styczniu 2012 roku - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasowała się „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,57 proc. do 51 195 egz. Na podium znalazł się jeszcze „Głos Wielkopolski" (Polskapresse), którego wynik sprzedażowy spadł o 9,38 proc. do poziomu 36 560 egz.
Największy spadek zanotował zajmujący 19. miejsce w rankingu „Dziennik Wschodni” (Media Regionalne). Średnia sprzedaż ogółem tej gazety w styczniu 2013 roku zmalała o 29,87 proc. i ostatecznie wyniosła ona 7 991 egz.
Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych z bazy ZKDP.