W kwietniu spadła sprzedaż wszystkich gazet regionalnych. Łącznasprzedaż tytułów pod marką 'Polska' wyniosła 336 tys. egz. -najwyższą osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 86 133 egz., anajmniejszą 'Polska Koszalin' - 728 egz. Przedstawiamy raportportalu Wirtualnemedia.pl.
Bez zmiany na rynku gazet regionalnych. Pozycję lidera utrzymałniekwestionowany numer 1 ostatnich lat "Polska Dziennik Zachodni"(Polskapresse), którego sprzedaż ogółem wyniosła 86 133 egz.(spadek o 6 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2007 r.) -wynika z kwietniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się gazeta "Gazeta Pomorska"(Gazeta Pomorska Media) - 82 857 egz. (rok wcześniej 87 558 egz.) ana trzecim "Polska Głos Wiekopolski" (Polskapresse) - 51 794egz.
Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski" -na rynku od 15. października 2007) wyniosła w kwietniu 2008 r. 336tys. egzemplarzy - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska DziennikZachodni' - 86 133 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 728 egz.Miesiąc wcześniej osiemnaście tytułów wchodzących w składprojektu"Polska" miało średnią sprzedaż na poziomie 333 tys. egz.(w lutym - 348 tys. egz., w styczniu 2008 - 321 tys. egz., wgrudniu 2007 - 359 tys. egz., w listopadzie 2007 - 399 tys.egz.).
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedażwiększości dzienników regionalnych.