Prasa2011-04-07
8

Dzienniki regionalne tracą, najwięcej “Gazeta Lubuska”

W lutym br. spadła sprzedaż wszystkich najpopularniejszych dzienników regionalnych. Największy spadek zanotowała “Gazeta Lubuska”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Na pierwszym miejscu rankingu uplasowała się “Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse), której średnie rozpowszechnianie płatne razem w lutym br. wyniosło 66 956 egz., co daje 8-proc. spadek w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji utrzymała się “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) z 66 007 egz., notując spadek o 3,9 proc. Trzeci był „Express Ilustrowany” (Polskapresse), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 45 202 egz., czyli mniej o 8,1 proc. w porównaniu do lutego 2010 roku.

Największy spadek zanotowała zajmująca miejsce dziewiąte „Gazeta Lubuska” (Media Regionalne), której wynik zmalał aż o 13,5 proc. i wyniósł 33 188 egz. Sporo (12,3 proc.) straciły też “Echo Dnia” (Media Regionalne) i “Polska Gazeta Wrocławska” (Polskapresse).

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas