Prasa2011-05-09
14

Dzienniki regionalne tracą, tylko “Dziennik Polski” do góry

W marcu br. spadła sprzedaż prawie wszystkich najpopularniejszych dzienników regionalnych. Największy spadek zanotowały rzeszowskie “Nowiny”, a zyskał jedynie “Dziennik Polski”. Więcej w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Na pierwszym miejscu rankingu uplasowała się “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), której średnia sprzedaż ogółem w marcu br. wyniosła 63 193 egz., co daje 5,6-proc. spadek w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się “Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse) z wynikiem na poziomie 62 381 egz., notując spadek o 9,1 proc. Trzeci był „Express Ilustrowany” (Polskapresse), którego średnia sprzedaż ogółem w trzecim miesiącu br. wyniosła 42 474 egz., czyli mniej o 11 proc. w porównaniu do marca 2010 roku.

Największy spadek zanotowała zajmująca miejsce dwunaste “Gazeta Codzienna Nowiny” (Media Regionalne), której wynik zmalał aż o 15,8 proc. i wyniósł 23 890 egz. Wzrostem pochwalić się może jedynie “Dziennik Polski” (Wydawnictwo Jagiellonia), plasujący się na pozycji siódmej. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła w marcu br. o 0,9 proc. do 35 898 egz.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas