Telewizja2012-03-12
4

Dziewiątą edycję “Dwóch i pół” w TVN7 ogląda 180 tys. widzów

Najnowszy, dziewiąty sezon amerykańskiego sitcomu “Dwóch i pół” w którym Ashton Kutcher zastąpił Charliego Sheena po czterech odcinkach ogląda w TVN7 średnio 180 tys. widzów. To mniej niż gromadzą w tym czasie TV4 i TV Puls.

Serial nadawany jest w czwartki wieczorem, a jego pora emisji jest ruchoma - produkcja zaczyna się przed lub po 23.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że udział sitcomu to 2,11 proc. w grupie 4+ i 2,42 proc. w 16-49. Dla porównania, średni dobowy udział TVN7 w okresie nadawania sitcomu wyniósł odpowiednio 2,09 proc. i 2,67 proc,

W paśmie emisji “Dwóch i pół” lepsze wyniki od Siódemki notują TV4 i TV Puls. Czwórka ma 4,10 proc. udziału, zaś TV Puls - 2,21 proc. Natomiast w grupie komercyjnej TVN7 przegrywa z TV4, ale wygrywa z Pulsem.

Sitcom śledzą głównie mężczyźni, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.


Widownia “Dwóch i pół 9” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę



Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Profil widowni produkcji

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Dwóch i pół

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas