Reklama2016-12-30
3

E-Kiosk uruchomił agencję marketingu internetowego eContentLAB, zarządza nią Mikołaj Tocki (wideo)

Mikołaj TockiMikołaj Tocki

Spółka E-Kiosk (należąca do Gremi Media) uruchomiła agencję eContentLAB zajmującą się usługami marketingu internetowego, przede wszystkim content marketingiem i reklamą natywną. Dyrektorem zarządzającym nowej firmy jest Mikołaj Tocki.

- Aby zrealizować nowatorską kampanię opartą na wielu formach dotarcia inne agencje muszą szereg usług zamawiać na zewnątrz. My, dzięki temu, że jesteśmy częścią dużej grupy medialnej, mającej w portfolio kilka uznanych tytułów prasowych, dysponujemy własnymi ekspertami. Profesjonalny content marketing? Mamy w zespole profesjonalnych dziennikarzy, ekspertów w swoich dziedzinach. Wideo content marketing? Dysponujemy własnym działem wideo oraz studiem nadającym codzienny program na żywo. Kreacja stron www, obsługa fotograficzna, SEO, social media marketing, mailing marketing - za każdym z tych form dotarcia - w naszej agencji stoi sztab ludzi zajmujących się tym od lat - wylicza Mikołaj Tocki.

Tocki w Gremi Media pracuje od 2012 roku, jest dyrektorem ds. multimediów w Gremi Media, a we wrześniu 2016 roku objął też funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu w E-Kiosku.

- Agencja marketingowa to naturalny kierunek dywersyfikacji działalności spółki biorąc pod uwagę zasoby jakimi dysponujemy, tak jako dystrybutor prasy cyfrowej, mający w swoim portfolio ponad 500 tytułów prasowych, jak i podmiot mający bardzo duże doświadczenie w obszarze cyfrowego kontentu - komentuje Marcin Kowalczyk, prezes E-Kiosku.

W trzech kwartałach br. E-Kiosk zanotował 18,36 mln zł wpływów ze sprzedaży i 204,7 tys. zł zysku netto. 50 proc. udziałów spółki ma Gremi Media, a 28 proc. - Ruch.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas