Internet2013-12-04
0

E_misja Interactive 360 z „Akademią dachu” dla Grupy Lindab

E_misja Interactive 360 należąca do NuOrder Group uruchomi internetowy kanał sprzedaży Grupy Lindab, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla budownictwa.

E_misja Interactive 360 przygotuje serwis produktowy „Akademia dachu” wyposażony w aplikację umożliwiającą użytkownikom zamieszczanie rzutów dachu zaprojektowanych budynków, co pozwoli ekspertom z Lindab określenie wymaganych ilości produktów oraz dokonanie dokładnej wyceny. Ponadto agencja zajmie się pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez narzędzia performance marketingowe: reklamy Google Display Network, Google AdWords i remarketing.

Lindab to kolejny klient E_misji Interactive 360 z branży budowlanej - agencja pracuje m.in. dla koncernu Lafarge, marek Buderus i Junkers oraz Knauf Insulation.

 

Autor:jj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas