Reklama2009-07-04
0

E-Plus wprowadził serwer reklam mobilnych Advertising Selection

Grupa E-Plus jako pierwsza firma zdecydowała się na korzystanie zserweru reklam mobilnych Advertising Selection opracowanego przezAlcatel-Lucent. Rozwiązanie pozwala kierować przekazy promocyjneróżnego rodzaju do konkretnych grup użytkowników telefonówkomórkowych.

Niemiecka grupa E-Plus rozpoczęła korzystanie z serweru reklammobilnych Advertising Selection w ramach hostingu, w którym jejklienci wybierają jeden z trzech pakietów - S, M lub L - iotrzymują tygodniowo od 10 do 25 przekazów promocyjnych różnegorodzaju - push i pull w wiadomościach SMS i MMS oraz przez WAP.Rozwiązanie pozwala użytkownikom ustalać preferencje, dzięki czemuotrzymują reklamy, które mogą być dla nich najbardziejinteresujące, a reklamodawcy uzyskują dostęp do cennych danychdotyczących klientów, które zamieszczają oni w swoich profilachabonenckich.

Grupa E-Plus, która jako pierwsza skorzystała z serweruAdvertising Selection, uzasadnia, że personalizacja to jedynyskuteczny sposób prowadzenia mobilnych kampanii reklamowych. -Reklama w telefonach komórkowych nie może być postrzegana jakokłopot - przekonuje Daniel Euler, dyrektor zarządzający firmyGettings, którą E-Plus powołał do obsługi serweru.

Autor:tw

Więcej informacji:Advertising Selection, E-Plus

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas