Reklama2007-01-03
0

E_misja komunikuje europejską markę

Lloyd Loom Polska powierzył Agencji Reklamowej E_misja stworzenie wysoko pozycjonowanego brandu i przygotowanie Strategii Komunikacji Marki.

Poza określeniem podstawowych elementów: nazwy, tożsamości marki, jej wyróżników i identyfikatorów, elementów wsparcia, kanałów komunikacji, opracowanie będzie zawierało wytyczne do działań na następnym etapie życia marki, uwzględniające przewidywane zmiany w tej kategorii produktowej. Agencja zajmie się również opracowaniem komunikacji wizualnej marki i przygotuje rozbudowane Brand Identity wraz z unikalnym layoutem – podano w komunikacie.

E_misja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania dotyczące samej marki, jak i wprowadzenia jej na rynki europejskie. Aktywność marketingowa na rynku polskim będzie obejmowała m.in. PR (stworzenie i prowadzenie biura prasowego), program lojalnościowy dla wyselekcjonowanej grupy architektów, działania w prasie wnętrzarskiej oraz bieżący nadzór nad rozwojem brandu.

Lloyd Loom Polska to firma produkująca meble.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas