Edelman została wybrana przez The Holmes Report najlepszą agencją PR roku 2013 na świecie. Wyróżnienie dla najlepszego holdingu otrzymał Interpublic.
Edelman zdobyła tytuł najlepszej agencji PR 2013 roku dzięki 12-proc. wzrostowi przychodu w ostatnim roku fiskalnym, w pokonanym polu zostawiając FleishmanHillard, GolinHarris, Ketchum, MSLGroup i Weber Shandwick.
W kategorii "Holding Company of the Year" Interpublic wyprzedził DJE Holdings, Next Fifteen, Omnicom oraz Publicis Groupe.
The Holmes Report przyznał także wyróżnienia dla agencji Social@Ogilvy ("Best Digital Consultancy in the World"), Unity ("Best Consumer Consultancy in the World"), MSLGroup ("Best Corporate Consultancy in the World"), Llorente & Cuenca ("Best Financial Consultancy in the World"), Weber Shandwick ("Best Healthcare Consultancy in the World"), Brands2Life ("Best Technology Consultancy in the World") i Blue Focus ("Emerging Markets Agency of the Year").
Uroczyste wręczenie nagród nastąpi podczas gali SABRE Awards, stanowiącej część Global Public Relations Summit, który odbędzie się w dniach 11-14 listopada br. w Miami.