PR2008-10-10
0

Edelman zwycięża w globalnym przetargu Hewlett-Packard

Od października 2008 r. agencja Edelman odpowiedzialna będzie zaobsługę marki HP (IPG - dział druku i przetwarzania obrazu) wzakresie public relations, doradztwa marketingowego oraz influencermarketing.

W ramach globalnego kontraktu, obejmującego 70 krajów, Edelmanzastąpił trzy agencje, które oddzielnie koordynowały wszystkiewyżej wymienione obszary.

Działania w regionie EMEA koordynowane będą przez oddziały wBarcelonie i Londynie (tzw. EMEA HUBs). W polskim biurze Edelmana wWarszawie za obsługę projektów odpowiadać będą dwa zespoły.

Karolina Mizgalska, account director, będzie koordynowaćdziałania w regionie (tzw. HUB lokalny). Do Mizgalskiej raportowaćbędą biura Edelmana oraz agencji afiliowanych z Rosji, Bułgarii,Węgier, Rumunii, Mołdawii, Słowenii, Czech, Słowacji, Ukrainy iIzraela oraz Polski. Działania w Polsce prowadzić będzie zespółkierowany przez Małgorzatę Celarek, account managera.

Autor:pr

Więcej informacji:Edelman, Hewlett-Packard

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas