Wydawnictwo Edipresse Polska zamierza poszerzyć ofertę wydawniczą książek. Zajmie się tym nowa dyrektor ds. książek, którą została Iga Rembiszewska, wcześniej odpowiedzialna za biznes książkowy w Burdzie.
Spółka od dawna wydaje książki i kolekcje książkowe, ale teraz zdecydowała, że poszerzy ilość przygotowywanych pozycji książkowych oraz katalog autorów. Edipresse podąża m.in. śladem Grupy Burda, która po zakupie w 2013 roku wydawnictwa G+J Polska mocno rozwija działalność książkową nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach Europy.
W strukturze Edipresse Polska powołano dział książek, którym jako dyrektor ds. książek kieruje Iga Rembiszewska. Nowy dział zajmie się wydawaniem tradycyjnych książek, ale też rozwojem oferty w formie audiobooków i e-wydań, jak również działalnością z zakresu custom book publishing. Będzie on współistnieć obok działu projektów specjalnych i kolekcji, którym od lat jako dyrektor wydawnicza kieruje Małgorzata Franke.
Iga Rembiszewska ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu działu książek w Burda Media Polska (zastąpiła ją tam Katarzyna Sobańska-Helman). Wcześniej odpowiadała za biznes książkowy w przejętym przez Burdę wydawnictwie G+J Polska. Natomiast w przeszłości przez wiele lat związana była z firmą Harlequin Enterprises.
Wydawnictwo Edipresse Polska ma w portfolio 20 magazynów prasowych i kilka serwisów internetowych.