Prasa2011-09-02
8

Edipresse wyda nowy magazyn people “Flash”

Wydawnictwo Edipresse Polska szykuje się do wprowadzenia na rynek nowego magazynu z segmentu people. Pismo zatytułowane “Flash” ma pojawić się w sprzedaży w październiku br.

Magazyn ma mieć mocne sekcje modową i urodową, a jego objętość wyniesie ok. 100 stron - podał "Media & Marketing". Projektem kieruje Aneta Wikariak, redaktor naczelna dwutygodnika "Party".

Monika Rychlica, head of non-broadcast media w Initiative Media Warszawa uważa, że pójście w stronę mody i urody to dobry pomysł na odróżnienie się nowego tytułu  od wydawanych przez Edipresse “Vivy!” i „Party”. - Wydawca ma zaplecze do robienia takiego magazynu, wydaje bowiem kwartalnik „Viva! Moda”- podkreśla Rychlica.

Tym tropem podąża też konkurencja. Specjalny, 26-stronicowy dział „Show Style” poświęcony m.in. modzie gwiazd, wprowadził od połowy sierpnia br. magazyn „Show” wydawany przez Bauera. Wydawca podał, że pierwszy numer z tym działem sprzedał się - według prognoz - w rekordowej liczbie 560 tys. egz. (więcej na ten temat).

Zdaniem Rychlicy, nowemu tytułowi łatwo o reklamy nie będzie bo konkurencja jest duża, ale z drugiej strony dzięki możliwości jego pakietyzowania z pozostałymi magazynami people Edipresse, wydawca ten może zyskać przewagę nad konkurentami.

Warto dodać, że wprowadzając na rynek w 2007 roku magazyn „Party”, Edipresse liczyło na jego sprzedaż na poziomie 180 tys. egz. Tymczasem tytuł sprzedaje się trzy razy lepiej. W pierwszych pięciu miesiącach br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie  446 484 egz. (dane ZKDP), a trzy ostatnie numery z lipca i sierpnia br. - jak podał wydawca - osiągnęły sprzedaż wynoszącą ponad 500 tys. egz. Stało się tak, mimo że dwutygodnik zdrożał z 1,99 zł do 2,20 zł.

Wydawnictwo Edipresse Polska nie komentuje doniesień o nowym tytule.

Autor:pp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas