PR2005-03-21
0

Edukowanie o niszczeniu

Krakowska Agencja Public Relations zyskała kolejnego klienta, Fellowes SA

Fellowes SA to amerykański potentat w produkcji i sprzedaży sprzętu biurowego, a przede wszystkim niszczarek do dokumentów.

Polski oddział Fellowes, w ślad za kampaniami przeprowadzonymi wcześniej w USA i Wielkiej Brytanii, przystąpił do szeroko zakrojonej akcji edukacyjnej, której celem jest uświadomienie, jak poważne niebezpieczeństwa kryją się za beztroskim postępowaniem z dokumentami papierowymi.

Krakowska Agencja Public Relations zajmuje się w ramach tej kampanii współpracą z redakcjami pism i portali adresowanych do biznesu. Niezależnie od tego Fellowes wspiera te działania ogłoszeniami płatnymi m.in. w Newsweeku, Wprost, Rzeczpospolitej i Businessman Magazine oraz w portalu money.pl, a także bilboardami sponsorskimi w TVP2 i TVN24. Druga część kampani zaplanowana jest na jesień.

Autor:epr-matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas