Telewizja2014-03-25
15

„Efekt domina” ogląda 830 tys. widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Nowy program „Efekt domina” po czterech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 831 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominik Kulczyk zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.

Premierowe odcinki dokumentalnego cyklu „Efekt domina” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 831 tys. widzów, co przełożyło się na 8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 9,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W czasie emisji „Efektu domina” TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która pokazuje wówczas serial „Czterej pancerni i pies” oraz turystyczny magazyn „Nie ma jak Polska” (raz pokazano zawody PŚ w skokach narciarskich), co przekłada się na 14,83 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP2 („Wojciech Cejrowski - boso przez świat” i „Makłowicz w podróży”; 11,04 proc.), a trzecie - Polsat (filmy fabularne; 10,27 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a dalej plasują się: Jedynka, TVN i Dwójka.

Oglądalność "Efektu domina" na tle konkurencji

Zobacz tabelę

 

„Efekt domina” to cykl poświęcony ludziom pomagającym innym ludziom - pracownikom fundacji i wolontariuszom docierającym do najbiedniejszych regionów świata. Program prowadzi Dominika Kulczyk, prezes Kulczyk Foundation.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas