Reklama2013-09-11
1

„Efekt odświeżania” reklamuje Perwoll Sport & Active (wideo)

Z początkiem października ruszy kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek płynu do prania Perwoll Sport & Active (Henkel Polska). Za realizację akcji odpowiada dom mediowy MEC.

Reklamy płynu do prania Perwoll Sport & Active podkreślają, że jest on przeznaczony do ubrań i butów sportowych. Kampania przekonuje, że działanie produktu opiera się na innowacyjnym efekcie odświeżania: w trakcie noszenia z ubrań wypranych w tym płynie uwalniane są cząsteczki, które neutralizują przykry zapach potu, zapewniając jednocześnie świeżość.

Perwoll Sport & Active trafił do sprzedaży w czterech wariantach butelek - o pojemności od jednego do czterech litrów. Ich sugerowane ceny detaliczne to, odpowiednio, 16, 22, 29 i 39 zł.

Akcja reklamująca Perwoll Sport & Active od początku października obejmie telewizję, a także prasę (pisma handlowe), internet (serwisy wideo, wyszukiwarki) oraz siłownie i punkty sprzedaży (oferta promocyjna, reklamy displayowe, materiały POS). W internecie potrwa do końca października, a w telewizji do 11 listopada.

Globalną kreację reklam przygotowała agencja TBWA Wiedeń, a ich polską adaptacją zajęła się TBWA Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.


 

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas