Reklama2010-10-26
2

Effie 2010: sukces PanMedia Western i Ogilvy, bez Grand Prix

W tegorocznym konkursie Effie Awards nie przyznano Grand Prix. Agencją roku została Ogilvy, a domem mediowym roku - PanMedia Western.

Podczas uroczystej gali finałowej tegorocznego konkursu Effie Awards przyznano 26 nagród: 10 Brązowych Effie, 13 Srebrnych Effie i 3 Złote Effie. Przypomnijmy, że nominacje otrzymały 42 projekty (więcej na ten temat).

Złote Effie zdobyły kampanie „Twarde dowody” karmy dla psów Pedigree, „Taki duży a taki internetowy” ING Banku Śląskiego oraz „Kumpel z przeszłości – 1944 live”. Ta ostatnia akcja jako jedyna otrzymała dwie nagrody: wspomniane złoto w kategorii „Media Idea” oraz srebro w kategorii „Pro Bono”. Z kolei trzy wyróżnienia przyznano kampaniom usług ING Banku Śląskiego – w kategorii „Finanse” i „Longterm”.

Jury pod przewodnictwem Macieja Wituckiego, prezesa Grupy TP, nie wyróżniło natomiast żadnego ze zgłoszonych projektów nagrodą Grand Prix. Po podliczeniu punktów za wyróżnienia w poszczególnych kategoriach tytuł Agencji Roku przyznano Ogilvy, a miano Domu Mediowego Roku otrzymał PanMedia Western.

Zobacz tabelę


 EFFIE Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu a obecnie realizowany w 38 krajach świata. Jest to konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne.

W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Autor:Tomasz Wojtas

Więcej informacji:Effie 2010, Effie Awards, Effie

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas