Do 31 sierpnia potrwa kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego (grupa Crédit Agricole) promująca ofertę 'Leasing wakacyjny'.
Prowadzona jest ona pod hasłem ”0 proc. pierwszej wpłaty”.
Nowa oferta EFL dotyczy leasingu nowych aut osobowych i skierowano ją do małych i średnich przedsiębiorstw. Działania reklamowe podkreślają szybkość, dostępność i atrakcyjność ”Wakacyjnego leasingu”. Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Puls Biznesu”, ”Gazeta Prawna”), regionalnej (”Dziennik Zachodni”, ”Gazeta Krakowska”, ”Gazeta Poznańska”, ”Dziennik Bałtycki”, ”Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”, ”Dziennik Łódzki”), w Internecie (portale Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl, money.pl, a także niemiecki mobile.de) oraz na własnych tablicach reklamowych w całej Polsce.
Autorem kreacji kampanii została wrocławska agencja B&J, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.