Reklama2009-01-22
0

EIAA ma ośmiu nowych członków

Ośmiu nowych członków dołączyło do Europejskiego StowarzyszeniaReklamy Interaktywnej (European Interactive Advertising Association- EIAA).

Nowi członkowie EIAA to: wyszukiwarka plików multimedialnychBlinkx, telewizja informacyjna CNN International, portal aukcyjnyeBay, wydawnictwo Gruner + Jahr, serwis społecznościowy dlaprofesjonalistów LinkedIn, sieć reklamy wideo online Smartclip,sieć internetowej reklamy Specific Media oraz koncern medialny TheWalt Disney Company.

Jednocześnie do zarządu stowarzyszenia z wyżej wymienionych firmweszły następujące osoby: Federico Grosso (wiceprezes ds. rozwojuBlinkx), Didier Mormesse (wiceprezes ds. sprzedaży reklam, badań irozwoju oraz odbiorców Insight, CNN International), Alex Baillie(europejski dyrektor komercyjny Disney Online), Christian Kunz(dyrektor ds. międzynarodowej reklamy eBay), Oliver von Wersch(dyrektor projektów i innowacji G+J Electronic Media Sales), KevinEyres (dyrektor zarządzający europejskiego oddziału LinkedIn),Roland Schaber (współzałożyciel i dyrektor ds. operacyjnychSmartclip) oraz Rupert Staines (wiceprezes europejskiego odziałuSpecific Media).

źródło: Brand Republic

Autor:km

Więcej informacji:EIAA

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas