Reklama2013-09-30
2

„EkoSzyk” - Kożuchowska i Braciak w kampanii Ministerstwa Środowiska (wideo)

Ministerstwo Środowiska rozpoczyna kampanię edukacyjną „EkoSzyk”. Głównymi ambasadorami akcji - przygotowanej przez Grupę Eskadra i Starcom - są Małgorzata Kożuchowska i Jacek Braciak.

Kampanii „EkoSzyk” ma na celu przekonanie odbiorców, że każdy może być ekologiczny na swój sposób - dzięki jednostkowym, pozornie niewielkim działaniom. Warunkiem jest jednak to, by mieć świadomość ukrytych kosztów dla zdrowia i środowiska, wynikających z nieekologicznych zachowań. Hasło główne działań to: „Bądź eko na swój sposób”.

Akcja jest podzielona na sześć tygodniowych etapów, z których każdy będzie poświęcony osobnemu, bliskiemu codziennych spraw tematowi dotyczącemu ekologii - zakupom, produktom, modzie, transportowi, energii oraz segregacji śmieci. Na potrzeby działań uruchomiono serwis ekoszyk.com.pl, w którym znajdują się artykuły i porady ekologiczne czytelników i gwiazd, m.in. Doroty Wróblewskiej, Justyny Steczkowskiej, Olgi Bończyk, Beaty Sadowskiej, Ady Fijał i Sylwii Gruchały. Po zakończeniu kampanii wszystkie te treści zostaną zebrane w pliku PDF i udostępnione na stronie.


Głównymi ambasadorami akcji są jednak Małgorzata Kożuchowska i Jacek Braciak, którzy występują w spocie wideo promującym inicjatywę. Ponadto kampania obejmuje dwa spoty radiowe oraz aktywności w pismach kobiecych. Główną grupą docelową działań są kobiety, ponieważ to przede wszystkim one odpowiadają w gospodarstwach domowych za zakupy.


Strategię i kreację kampanii przygotowała Grupa Eskadra, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Budżet akcji wynosi ok. 1,1 mln zł.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas